Retourbeleid

Bij Geisha vinden we het belangrijk dat je de ruimte hebt om thuis op je gemak te passen. Daarom heb je 14 dagen bedenktijd vanaf het moment dat je je bestelling ontvangt. Binnen deze periode kun je besluiten om (een deel van) je bestelling retour te sturen. Artikelen die je retour wilt sturen, dienen ongedragen, ongewassen en – waar mogelijk – in de originele verpakking te zitten. Laat labels en hangtags bij voorkeur aangehecht. Zo kunnen wij het item netjes verwerken.

In je pakket vind je een retourkaartje met daarop een QR-code. Scan deze met je telefoon om het retourproces online te starten. Je kunt in één keer meerdere items aanmelden. Na afronding van het formulier betaal je €3,95 aan retourkosten. Je ontvangt vervolgens per e-mail een persoonlijke QR-code als digitaal verzendlabel waarmee je jouw pakket kunt inleveren bij een PostNL-punt in de buurt.

Indien er geen retourkaartje is meegestuurd bij jouw bestelling klik dan hier om in ons retourportaal jouw retour alsnog aan te melden.

Het referentienummer of ordernummer dat je nodig hebt voor het aanmelden van je retour, vind je terug in de bevestigingsmail van je bestelling.

Gebruik je liever een andere vervoerder? Dat kan. De eventuele verzendkosten zijn dan voor eigen rekening. Retourzendingen mogen verstuurd worden naar:

GSH Webshop B.V.

Singaporestraat 86

1175 RA Lijnden

Zodra wij je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, wordt het aankoopbedrag binnen vijf werkdagen teruggestort via dezelfde betaalmethode. Je ontvangt hiervan automatisch een bevestiging per e-mail.

Heb je vragen over het retourproces of kom je er niet helemaal uit? Neem gerust contact op met onze customer service. We helpen je graag verder.